A Vagoneta Educativa, un universo lúdico y didáctico

Mi cuenta
0 artículos

¡Todavía no hay productos!

consulta condiciones para Envío gratis*

Compartir:

CUBIMAG O QUEBRACABEZAS MAGNÉTICO / CUBIMAG EL ROMPECABEZAS MAGNÉTICO(LUDILO)

Comprar CUBIMAG O QUEBRACABEZAS MAGNÉTICO / CUBIMAG EL ROMPECABEZAS MAGNÉTICO por 14,99. Producto en stock, recogida en tienda y envío desde 6,00.

Precio, información, características, video e imágenes de CUBIMAG O QUEBRACABEZAS MAGNÉTICO / CUBIMAG EL ROMPECABEZAS MAGNÉTICO referencia 80821, EAN 8436536808216, pertenece a las categorías Juegos de Lógica y Entretenimiento (13) y Juegos de Lógica (4) y a la marca LUDILO (14).

Encuentra productos relacionados y de similares características a CUBIMAG O QUEBRACABEZAS MAGNÉTICO / CUBIMAG EL ROMPECABEZAS MAGNÉTICO en "Juegos de Lógica y Entretenimiento".

Información

Este quebracabezas magnético nos axuda a estimular a visión espacial, a concentración, a resolución de problemas e a lóxica. Escolle un reto. Hai tres niveis diferentes: sinxelo, medio ou avanzado. Selecciona as pezas que hai que empregar (mostradas baixo cada reto). Trata de resolver o desafío 3D que te propoñen. Cada reto ten un única solución. A partir de 6 a 99 anos. Para un único xogador.

Este rompecabezas magnético nos ayuda a estimular la visión espacial, la concentración, la resolución de problemas y la lógica. Escoge un reto. Hay tres niveles diferentes: sencillo, medio o avanzado. Selecciona las piezas que hay que utilizar (mostradas bajo cada reto). Trata de resolver el desafío 3D que te proponen. Cada reto tiene una única solución. A partir de 6 a 99 años. Para un único jugador.


¿Alguna duda? ¿Necesitas asesoramiento?

Ponte en contacto con nosotros y resolveremos tus dudas.

Productos similares

BATALLA DE XENIOS / BATALLA DE GENIOS - Imagen 1BATALLA DE XENIOS / BATALLA DE GENIOS - Imagen 2

BATALLA DE XENIOS / BATALLA DE GENIOS

21,99€

Un xogo que nos axuda a estimular a atención, a velocidade, a visión espacial e a planificación. Xoga só ou reta ao teu opoñente a completar o taboleiro antes ca ti. Existen 62.208 combinacións posibles e sempre hai unha solución. Lanza os dados. Coloca os bloqueadores nas posicións indicadas polos dados. Agora coloca as nove pezas de cores o máis rápido posible. O primeiro xogador que complete a cuadrícula, gaña. A partir de 6 anos, Para 1 ou 2 xogadores.Un juego que nos ayuda a estimular la atención, la velocidad, la visión espacial y la planificación. Juega solo o reta a tu oponente a completar el tablero antes que tú. Existen 62.208 combinaciones posibles y siempre hay una solución. Lanza los dados. Coloca los bloqueadores en las posiciones indicadas por los dados. Ahora coloca las nueve piezas de colores lo más rápido posible. El primer jugador que complete la cuadrícula, gana. A partir de 6 años. Para 1 o 2 jugadores.
FIPOLINO - Imagen 1FIPOLINO - Imagen 2

FIPOLINO

13,99€

Un xogo de concentración, lóxica, velocidade e procesamento. Coloca na zona de xogo as 3 figuras (o cabaleiro, a princesa e o dragón) e as 20 fichas de madeira. Colle os dados necesarios para xogar a variante elexida. Hai tres variantes de xogo: xogar cos dous dados de cores, xogar cos dous dados de símbolos e xogar cun dado de cada (un de cores e outro de símbolos). Todos os xogadores xogan á vez pero se turnan para tirar os dados. As mans, os ollos e a mente deben coordinarse para coller a figura que indiquen os dados pero poden darse dúas situacións: na que os dados sexan iguais entón hai que coller a figura que coincide cas características ou que os símbolos ou cores sexan diferentes entón hai que coller a figura que non teña ningunha desas características. O gañador de cada ronda, aculuma unha ficha. O xogo se desenrola en 20 rondas. Un xogo intuitivo. Un xogo que vai nunha caixa de metal que che permite levar a calquera lugar e aproveitar momentos para xogar. A partir de 4 anos e dous xogadores.Un juego de concentración, lógica, velocidad y procesamiento. Coloca en la zona de juego las 3 figuras (caballero, princesa y dragón) y las 20 fichas de madera. Coge los dados necesarios para jugar la variante elegida. Hay tres variantes de juego: jugar con dos dados de colores, jugar con dos dados de símbolos o jugar con un dado de cada (uno de colores y otro de símbolos).  Todos los jugadores juegan a la vez pero se turnan para tirar los dados. Las manos, los ojos y la mente deben coordinarse para coger la figura que indiquen los dados pero pueden darse dos situaciones: en la que los dados sean iguales entonces hay que coger la figura que coincida con las características o que los símbolos o colores sean diferentes entonces hai que coger la figura que no tenga ninguna de esas características. El ganador de cada ronda acumula una ficha. El juego dura 20 rondas. Un juego intuitivo. Un juego que va en una caja de metal lo que permite llevarlo a cualquier lugar y aprovechar momentos para jugar. A partir de 4 anos e 2 xogadores.
FLEX PUZZLER - Imagen 1FLEX PUZZLER - Imagen 2

FLEX PUZZLER

11,99€

Un xogo de lóxica que entrena o teu pensamento tridimensional. Flex Puzzler é un quebracabezas flexible que ten 12 cubos, con 80 retos diferentes en 2D e 3D. Pódese combinar co Flex XL Puzzler conseguindo así 20 combos extra. Elixe un reto, dobla o Flex Puzzler e atopa a solución. Unha única solución para cada reto. A partir de 7 anos e para 1 xogador.Un juego de lógica que entrena tu pensamiento tridimensional. Flex Puzzler es un rompecabezas flexible que tiene 12 cubos, con 80 retos diferentes en 2D y 3D. Se puede combinar con Flex XL Puzzler consiguiendo así 20 combos extra. Elige un reto, dobla el Flex Puzzler y encuentra la solución. Una única solución para cada reto. A partir de 7 años e para 1 jugador.
GRABOLO 3D - Imagen 1GRABOLO 3D - Imagen 2

GRABOLO 3D

19,99€

Un xogo de concentración, memoria, velocidade de procesamento e visión espacial. Coloca ao azar todas as figuras de madeira sobre a mesa. Lanza os dados que serán os que indiquen a combinación de cor e silueta que hai que localizar. Intenta ter os mellores ollos e as máns máis rápidas da mesa poñendo a man enriba da figura que cumpla as características. Gaña o que máis figuras xunte. Un xogo que vai nunha caixa de metal que che permite levar a calquera lugar e aproveitar momentos para xogar. A partir de 4 anos e de 2 a 4 xogadores.Un juego de concentración, memoria, velocidad de procesamiento y visión espacial. Coloca al azar todas las figuras de madera sobre la mesa. Lanza los dados que serán los que indiquen la combinación de color y silueta que hay que localizar. Intenta tener los mejores ojos y las manos más rápidas de la mesa poniendo la mano encima de la figura que cumpla las características. Gana el que más figuras junte. Un juego que va en una caja de metal que permite llevarlo a cualquier lugar y aprovechar momentos para jugar. A partir de 4 años y de 2 a 4 jugadores.
PALABREA - Imagen 1PALABREA - Imagen 2

PALABREA

13,99€

Divertido xogo de cartas de dobre cara co que traballar vocabulario e así reforzar a linguaxe. Nas cartas por un lado se representan 10 categorías e na outra 3 letras de distinta cor. Coloca o mazo de cartas no centro da mesa ca cara das categorías hacia arriba. Cada xogador, no seu turno, xira a carta superior e a coloca xunto ao mazo de cartas, ca cara das letras hacia arriba. Tes que ser o primeiro en dicir unha palabra que comece pola letra da mesma cor que a da categoría. O primeiro en dicir a palabra colle a carta que se volteu. Gaña o que máis cartas teña. Convírtete en SUPERPALABREIRO. Un xogo que vai nunha caixa de metal que che permite levar a calquera lugar e aproveitar momentos para xogar. A partir de 6 anos e de 2 a 6 xogadores.Divertido juego de cartas de doble cara con el que trabajar vocabulario y así reforzar el lenguaje. En las cartas por un lado se representan 10 categorías y en la otra 3 letras de distinto color. Coloca el mazo de cartas en el centro de la mesa con la cara de las categorías hacia arriba. Cada jugador, en su turno, gira la carta superior y la coloca junto al mazo de cartas, con la cara de las letras hacia arriba. Tienes que ser el primero en decir una palabra que comience por la letra del mismo color que el de la categoría. El primero en decir la palabra coge la carta que se volteó. Gana el que más cartas tenga. Conviértete en SUPERPALABRERO. Un juego que va en una caja de metal que permite llevarlo a cualquier lugar y aprovechar momentos para jugar. A partir de 6 años y de 2 a 6 jugadores.
QUIZOO - Imagen 1QUIZOO - Imagen 2

QUIZOO

15,99€

Un xogo divertido para xogar ca familia ou amig@s e co que entrenamos a atención, observación. velocidade e percepción visual. Coloca as catro taboas de características de animais na mesa bocarriba para poder velas durante o xogo. Mezclar as 60 cartas e colócalas nunha pila co símbolo hacia arriba no centro da mesa. Xira a primeira carta da pila e se coloca ao lado mostrando os animais que contén.  Todos os xogadores miran os animais da carta e o símbolo que aparece na parte traseira da carta que quedou enriba da pila. Cada carta mostra 3, 4 ou 5 animais. Unha vez vistas as dúas cartas, os xogadores deben responder en voz alta a pregunta correspondente ao símbolo sinalando ao animal correcto. Sé o xogador máis rápido en atopar o animal que responda á pregunta que corresponda, cal é o máis grande, cál é o máis lento,... O primeiro xogador en gañar 8 cartas dando as respostas correctas ás preguntas será o gañador. Un xogo que vai nunha caixa de metal que che permite levar a calquera lugar e aproveitar momentos para xogar. A partir de 6 anos e de 2 a 8 xogadores. Un juego divertido para jugar con la familia o amig@s y con el que entrenamos la atención, observación, velocidad y percepción visual. Coloca las cuatro tablas de características de animales en la mesa bocarriba para poder verlas durante el juego. Mezclar las 60 cartas y colócalas en una pila con el símbolo hacia arriba en el centro de la mesa. Gira la primera carta de la pila y se coloca al lado mostrando los animales que contiene. Todos los jugadores miran los animales de la carta y el símbolo que aparece en la parte trasera de la carta que ha quedado encima de la pila. Cada carta muestra 3, 4 o 5 animales. Una vez vistas las dos cartas, los jugadores deben responder en voz alta la pregunta correspondiente al símbolo señanado al animal correcto. Sé el jugador más rápido en encontrar el animal que responda a la pregunta que corresponda, cual es el más grande, cual es el más lento... El primer jugador en ganar 8 cartas dando las respuestas correctas a las preguntas será el ganador. Un juego que va en una caja de metal que permite lleva a cualquier lugar y aprovechar momentos para jugar. A partir de 6 años y de 2 a 8 jugadores.

¿Necesitas ayuda?

Llámanos o escríbenos

Síguenos en Facebook

Envío gratis en pedidos superiores a 100*

consulta condiciones

NEWSLETTER

Suscríbete a nuestro newsletter para recibir ofertas y novedades exclusivas.