A Vagoneta Educativa, un universo lúdico y didáctico

Mi cuenta
0 artículos

¡Todavía no hay productos!

consulta condiciones para Envío gratis*

Compartir:

FIPOLINO(LUDILO)

Comprar FIPOLINO por 13,99. Producto en stock, recogida en tienda y envío desde 6,00.

Precio, información, características, video e imágenes de FIPOLINO referencia 80870, EAN 8436536808704, pertenece a las categorías Juegos de Lógica y Entretenimiento (13) y Juegos de Mesa (9) y a la marca LUDILO (14).

Encuentra productos relacionados y de similares características a FIPOLINO en "Juegos de Lógica y Entretenimiento".

Información

Un xogo de concentración, lóxica, velocidade e procesamento. Coloca na zona de xogo as 3 figuras (o cabaleiro, a princesa e o dragón) e as 20 fichas de madeira. Colle os dados necesarios para xogar a variante elexida. Hai tres variantes de xogo: xogar cos dous dados de cores, xogar cos dous dados de símbolos e xogar cun dado de cada (un de cores e outro de símbolos). Todos os xogadores xogan á vez pero se turnan para tirar os dados. As mans, os ollos e a mente deben coordinarse para coller a figura que indiquen os dados pero poden darse dúas situacións: na que os dados sexan iguais entón hai que coller a figura que coincide cas características ou que os símbolos ou cores sexan diferentes entón hai que coller a figura que non teña ningunha desas características. O gañador de cada ronda, aculuma unha ficha. O xogo se desenrola en 20 rondas. Un xogo intuitivo. Un xogo que vai nunha caixa de metal que che permite levar a calquera lugar e aproveitar momentos para xogar. A partir de 4 anos e dous xogadores.

Un juego de concentración, lógica, velocidad y procesamiento. Coloca en la zona de juego las 3 figuras (caballero, princesa y dragón) y las 20 fichas de madera. Coge los dados necesarios para jugar la variante elegida. Hay tres variantes de juego: jugar con dos dados de colores, jugar con dos dados de símbolos o jugar con un dado de cada (uno de colores y otro de símbolos).  Todos los jugadores juegan a la vez pero se turnan para tirar los dados. Las manos, los ojos y la mente deben coordinarse para coger la figura que indiquen los dados pero pueden darse dos situaciones: en la que los dados sean iguales entonces hay que coger la figura que coincida con las características o que los símbolos o colores sean diferentes entonces hai que coger la figura que no tenga ninguna de esas características. El ganador de cada ronda acumula una ficha. El juego dura 20 rondas. Un juego intuitivo. Un juego que va en una caja de metal lo que permite llevarlo a cualquier lugar y aprovechar momentos para jugar. A partir de 4 anos e 2 xogadores.

¿Alguna duda? ¿Necesitas asesoramiento?

Ponte en contacto con nosotros y resolveremos tus dudas.

Productos similares

ANIMALEA - Imagen 1ANIMALEA - Imagen 2

ANIMALEA

13,99€

Xogo para estimular a concentración, memoria, percepción visual e velocidade de procesamento. Cada xogador saca unha carta da baralla e a coloca boca arriba sobre a mesa. Todos os xogadores buscarán a combinación correcta para crear un trío de cartas gritando ¡Animalea! que pode ser un trío de cor, un trío de animais ou dous da mesma cor e dous do mesmo animal. O que máis tríos consiga gañará a partida. Cartas resistentes á auga. Un xogo que vai nunha caixa de metal que che permite levar a calquera lugar e aproveitar momentos para xogar. A partir de 6 anos e de 2 a 4 xogadores.Juego para estimular la concentración, memoria, percepción visual y velocidad de procesamiento. Cada jugador saca una carta de la baraja y la coloca boca arriba sobre la mesa. Todos los jugadores buscarán la combinación correcta para crear un trío de cartas gritando ¡Animalea! que puede ser un trío de color, un trío de animales o dos del mismo color y dos del mismo animal. El que más tríos consiga ganará la partida. Cartas resistentes al agua. Un juego que va en una caja de metal lo que permite llevar a cualquier lugar y aprovechar momentos para jugar. A partir de 6 años y de 2 a 4 jugadores.
BATALLA DE XENIOS / BATALLA DE GENIOS - Imagen 1BATALLA DE XENIOS / BATALLA DE GENIOS - Imagen 2

BATALLA DE XENIOS / BATALLA DE GENIOS

21,99€

Un xogo que nos axuda a estimular a atención, a velocidade, a visión espacial e a planificación. Xoga só ou reta ao teu opoñente a completar o taboleiro antes ca ti. Existen 62.208 combinacións posibles e sempre hai unha solución. Lanza os dados. Coloca os bloqueadores nas posicións indicadas polos dados. Agora coloca as nove pezas de cores o máis rápido posible. O primeiro xogador que complete a cuadrícula, gaña. A partir de 6 anos, Para 1 ou 2 xogadores.Un juego que nos ayuda a estimular la atención, la velocidad, la visión espacial y la planificación. Juega solo o reta a tu oponente a completar el tablero antes que tú. Existen 62.208 combinaciones posibles y siempre hay una solución. Lanza los dados. Coloca los bloqueadores en las posiciones indicadas por los dados. Ahora coloca las nueve piezas de colores lo más rápido posible. El primer jugador que complete la cuadrícula, gana. A partir de 6 años. Para 1 o 2 jugadores.
CUBIMAG O QUEBRACABEZAS MAGNÉTICO / CUBIMAG EL ROMPECABEZAS MAGNÉTICO - Imagen 1CUBIMAG O QUEBRACABEZAS MAGNÉTICO / CUBIMAG EL ROMPECABEZAS MAGNÉTICO - Imagen 2

CUBIMAG O QUEBRACABEZAS MAGNÉTICO / CUBIMAG EL ROMPECABEZAS MAGNÉTICO

14,99€

Este quebracabezas magnético nos axuda a estimular a visión espacial, a concentración, a resolución de problemas e a lóxica. Escolle un reto. Hai tres niveis diferentes: sinxelo, medio ou avanzado. Selecciona as pezas que hai que empregar (mostradas baixo cada reto). Trata de resolver o desafío 3D que te propoñen. Cada reto ten un única solución. A partir de 6 a 99 anos. Para un único xogador.Este rompecabezas magnético nos ayuda a estimular la visión espacial, la concentración, la resolución de problemas y la lógica. Escoge un reto. Hay tres niveles diferentes: sencillo, medio o avanzado. Selecciona las piezas que hay que utilizar (mostradas bajo cada reto). Trata de resolver el desafío 3D que te proponen. Cada reto tiene una única solución. A partir de 6 a 99 años. Para un único jugador.
FLIPOLO - Imagen 1FLIPOLO - Imagen 2

FLIPOLO

11,99€

Un divertido xogo co que estimular a memoria, a velocidade, a estratexia, a solución de problemas e a concentración. Cada xogador recibe 12 fichas cun borde dunha cor e un taboleiro ao azar. Á de tres todos os xogadores lle dan a volta ao taboleiro e coloca cada animal no lugar correspondente. Todas as fichas teñen dúas caras diferentes (o mesmo animal pero cun aceno diferente). Xira e cambia, cambia e xira ata que todas as pezas estén no seu sitio. Así que pode ser que teñas que reorganizar as túas pezas para que os animais que están no taboleiro coincidan cos das fichas. E non esquenzas comprobar ambos lados por se acaso. O gañador será o xogador máis rápido en atopar todos os animais do taboleiro. O xogador que remate primeiro recibe un punto, o segundo recibe dous,... Cantos menos puntos teñas mellor. O xogo termina  despois de 5 roldas. A partir de 5 anos e de 2 a 4 xogadores.Un divertido juego con el que estimular la memoria, la velocidad, la estrategia, la solución de problemas y la concentración. Cada jugador recibe 12 fichas con un borde de un color y un tablero al azar. A la de tres todos los jugadores le dan la vuelta al tablero y coloca cada animal en el lugar correspondiente. Todas las fichas tienen dos caras diferentes (el mismo animal pero con una mueca diferente). Gira y cambia, cambia y gira hasta que todas las piezas estén en su sitio. Así que puede ser que tengas que reorganizar tus piezas para que los animales que estén en el tablero coincidan con los de las fichas. Y no olvides comprobar ambos lados por si acaso. El ganador será el jugador más rápido en encontrar todos los animales del tablero. El jugador que termine primero recibe un punto, el segundo recibe dos... Cuantos menos puntos tengas mejor. El juego termina después de 5 rondas. A partir de 5 años y de 2 a 4 jugadores.

GRABOLO NÚMEROS

13,99€

Un xogo de concentración, memoria, percepción visual e velocidade de procesamento. Coloca ao azar todas as cartas boca arriba. Lanza os dados que son os que indican a combinación de cor e número que tes que atopar. Intenta ser o primeiro en poñer a man enriba da carta correspondente. O xogador que consiga máis cartas gañará a partida. Cartas resistentes á auga. Un xogo que vai nunha caixa de metal que che permite levar a calquera lugar e aproveitar momentos para xogar. A partir de 5 anos e de 2 a 3 xogadores.Un juego de concentración, memoria, percepción visual y velocidad de procesamiento. Coloca al azar todas las cartas boca arriba. Lanza los dados que son los que indican la combinación de color y número que tienes que encontrar.  Intenta ser el primero en poner la mano encima de la carta correspondiente. El jugador que consiga más cartas ganará la partida. Cartas resistentes al agua. Un juego que va en una caja de metal que permite llevarlo a cualquier lugar y aprovechar momentos para jugar. A partir de 5 años y de 2 a 3 jugadores.
PALABREA - Imagen 1PALABREA - Imagen 2

PALABREA

13,99€

Divertido xogo de cartas de dobre cara co que traballar vocabulario e así reforzar a linguaxe. Nas cartas por un lado se representan 10 categorías e na outra 3 letras de distinta cor. Coloca o mazo de cartas no centro da mesa ca cara das categorías hacia arriba. Cada xogador, no seu turno, xira a carta superior e a coloca xunto ao mazo de cartas, ca cara das letras hacia arriba. Tes que ser o primeiro en dicir unha palabra que comece pola letra da mesma cor que a da categoría. O primeiro en dicir a palabra colle a carta que se volteu. Gaña o que máis cartas teña. Convírtete en SUPERPALABREIRO. Un xogo que vai nunha caixa de metal que che permite levar a calquera lugar e aproveitar momentos para xogar. A partir de 6 anos e de 2 a 6 xogadores.Divertido juego de cartas de doble cara con el que trabajar vocabulario y así reforzar el lenguaje. En las cartas por un lado se representan 10 categorías y en la otra 3 letras de distinto color. Coloca el mazo de cartas en el centro de la mesa con la cara de las categorías hacia arriba. Cada jugador, en su turno, gira la carta superior y la coloca junto al mazo de cartas, con la cara de las letras hacia arriba. Tienes que ser el primero en decir una palabra que comience por la letra del mismo color que el de la categoría. El primero en decir la palabra coge la carta que se volteó. Gana el que más cartas tenga. Conviértete en SUPERPALABRERO. Un juego que va en una caja de metal que permite llevarlo a cualquier lugar y aprovechar momentos para jugar. A partir de 6 años y de 2 a 6 jugadores.

¿Necesitas ayuda?

Llámanos o escríbenos

Síguenos en Facebook

Envío gratis en pedidos superiores a 100*

consulta condiciones

NEWSLETTER

Suscríbete a nuestro newsletter para recibir ofertas y novedades exclusivas.