A Vagoneta Educativa, un universo lúdico y didáctico

Mi cuenta
0 artículos

¡Todavía no hay productos!

consulta condiciones para Envío gratis*

Compartir:

FLIPOLO(LUDILO)

Comprar FLIPOLO por 11,99. Producto en stock, recogida en tienda y envío desde 6,00.

Precio, información, características e imágenes de FLIPOLO referencia 80307, EAN 8436536803075, pertenece a las categorías Juegos de Lógica y Entretenimiento (13) y Juegos de Mesa (9) y a la marca LUDILO (14).

Encuentra productos relacionados y de similares características a FLIPOLO en "Juegos de Lógica y Entretenimiento".

Información

Un divertido xogo co que estimular a memoria, a velocidade, a estratexia, a solución de problemas e a concentración. Cada xogador recibe 12 fichas cun borde dunha cor e un taboleiro ao azar. Á de tres todos os xogadores lle dan a volta ao taboleiro e coloca cada animal no lugar correspondente. Todas as fichas teñen dúas caras diferentes (o mesmo animal pero cun aceno diferente). Xira e cambia, cambia e xira ata que todas as pezas estén no seu sitio. Así que pode ser que teñas que reorganizar as túas pezas para que os animais que están no taboleiro coincidan cos das fichas. E non esquenzas comprobar ambos lados por se acaso. O gañador será o xogador máis rápido en atopar todos os animais do taboleiro. O xogador que remate primeiro recibe un punto, o segundo recibe dous,... Cantos menos puntos teñas mellor. O xogo termina  despois de 5 roldas. A partir de 5 anos e de 2 a 4 xogadores.

Un divertido juego con el que estimular la memoria, la velocidad, la estrategia, la solución de problemas y la concentración. Cada jugador recibe 12 fichas con un borde de un color y un tablero al azar. A la de tres todos los jugadores le dan la vuelta al tablero y coloca cada animal en el lugar correspondiente. Todas las fichas tienen dos caras diferentes (el mismo animal pero con una mueca diferente). Gira y cambia, cambia y gira hasta que todas las piezas estén en su sitio. Así que puede ser que tengas que reorganizar tus piezas para que los animales que estén en el tablero coincidan con los de las fichas. Y no olvides comprobar ambos lados por si acaso. El ganador será el jugador más rápido en encontrar todos los animales del tablero. El jugador que termine primero recibe un punto, el segundo recibe dos... Cuantos menos puntos tengas mejor. El juego termina después de 5 rondas. A partir de 5 años y de 2 a 4 jugadores.

¿Alguna duda? ¿Necesitas asesoramiento?

Ponte en contacto con nosotros y resolveremos tus dudas.

Productos similares

ANIMALEA - Imagen 1ANIMALEA - Imagen 2

ANIMALEA

13,99€

Xogo para estimular a concentración, memoria, percepción visual e velocidade de procesamento. Cada xogador saca unha carta da baralla e a coloca boca arriba sobre a mesa. Todos os xogadores buscarán a combinación correcta para crear un trío de cartas gritando ¡Animalea! que pode ser un trío de cor, un trío de animais ou dous da mesma cor e dous do mesmo animal. O que máis tríos consiga gañará a partida. Cartas resistentes á auga. Un xogo que vai nunha caixa de metal que che permite levar a calquera lugar e aproveitar momentos para xogar. A partir de 6 anos e de 2 a 4 xogadores.Juego para estimular la concentración, memoria, percepción visual y velocidad de procesamiento. Cada jugador saca una carta de la baraja y la coloca boca arriba sobre la mesa. Todos los jugadores buscarán la combinación correcta para crear un trío de cartas gritando ¡Animalea! que puede ser un trío de color, un trío de animales o dos del mismo color y dos del mismo animal. El que más tríos consiga ganará la partida. Cartas resistentes al agua. Un juego que va en una caja de metal lo que permite llevar a cualquier lugar y aprovechar momentos para jugar. A partir de 6 años y de 2 a 4 jugadores.
BANDEREA O XOGO DAS BANDEIRAS / BANDEREA EL JUEGO DE LAS BANDERAS - Imagen 1BANDEREA O XOGO DAS BANDEIRAS / BANDEREA EL JUEGO DE LAS BANDERAS - Imagen 2

BANDEREA O XOGO DAS BANDEIRAS / BANDEREA EL JUEGO DE LAS BANDERAS

13,99€

Descobre as bandeiras do mundo, a capital, a población e a dimensión dos países así como o continente no que se atopan. Seis modos de xogo diferentes que requiren velocidade, percepción visual, atención e memoria. Un dos modos de xogo sería colocar ao azar as cartas de borde vermello sobre a mesa ca cara da bandeira hacia arriba. Un xogador tira os dous dados azuis que indican unha única carta. O primeiro xogador en poñer un dedo sobre a carta correspondente a gañaría. Un xogo que vai nunha caixa de metal que che permite levar a calquera lugar e aproveitar momentos para xogar. A partir de 6 anos e de 2 a 10 xogadores.Descubre las banderas del mundo, la capital, la población y la dimensión de los países así como el continente en el que se encuentran. Seis modos de juego diferentes que requieren velocidad, percepción visual, atención y memoria. Uno de los modos de juego sería colocar al azar las cartas de borde rojo sobre la mesa con la cara de la bandera hacia arriba. Un jugador tira los dos dados azules que indican una única carta. El primer jugador en poner un dedo sobre la carta correspondiente la ganaría. Un juego que va en una caja de metal que permite llevarlo a cualquier lugar y aprovechar momentos para jugar. A partir de 6 años y de 2 a 10 jugadores.
FIPOLINO - Imagen 1FIPOLINO - Imagen 2

FIPOLINO

13,99€

Un xogo de concentración, lóxica, velocidade e procesamento. Coloca na zona de xogo as 3 figuras (o cabaleiro, a princesa e o dragón) e as 20 fichas de madeira. Colle os dados necesarios para xogar a variante elexida. Hai tres variantes de xogo: xogar cos dous dados de cores, xogar cos dous dados de símbolos e xogar cun dado de cada (un de cores e outro de símbolos). Todos os xogadores xogan á vez pero se turnan para tirar os dados. As mans, os ollos e a mente deben coordinarse para coller a figura que indiquen os dados pero poden darse dúas situacións: na que os dados sexan iguais entón hai que coller a figura que coincide cas características ou que os símbolos ou cores sexan diferentes entón hai que coller a figura que non teña ningunha desas características. O gañador de cada ronda, aculuma unha ficha. O xogo se desenrola en 20 rondas. Un xogo intuitivo. Un xogo que vai nunha caixa de metal que che permite levar a calquera lugar e aproveitar momentos para xogar. A partir de 4 anos e dous xogadores.Un juego de concentración, lógica, velocidad y procesamiento. Coloca en la zona de juego las 3 figuras (caballero, princesa y dragón) y las 20 fichas de madera. Coge los dados necesarios para jugar la variante elegida. Hay tres variantes de juego: jugar con dos dados de colores, jugar con dos dados de símbolos o jugar con un dado de cada (uno de colores y otro de símbolos).  Todos los jugadores juegan a la vez pero se turnan para tirar los dados. Las manos, los ojos y la mente deben coordinarse para coger la figura que indiquen los dados pero pueden darse dos situaciones: en la que los dados sean iguales entonces hay que coger la figura que coincida con las características o que los símbolos o colores sean diferentes entonces hai que coger la figura que no tenga ninguna de esas características. El ganador de cada ronda acumula una ficha. El juego dura 20 rondas. Un juego intuitivo. Un juego que va en una caja de metal lo que permite llevarlo a cualquier lugar y aprovechar momentos para jugar. A partir de 4 anos e 2 xogadores.
GRABOLO 3D - Imagen 1GRABOLO 3D - Imagen 2

GRABOLO 3D

19,99€

Un xogo de concentración, memoria, velocidade de procesamento e visión espacial. Coloca ao azar todas as figuras de madeira sobre a mesa. Lanza os dados que serán os que indiquen a combinación de cor e silueta que hai que localizar. Intenta ter os mellores ollos e as máns máis rápidas da mesa poñendo a man enriba da figura que cumpla as características. Gaña o que máis figuras xunte. Un xogo que vai nunha caixa de metal que che permite levar a calquera lugar e aproveitar momentos para xogar. A partir de 4 anos e de 2 a 4 xogadores.Un juego de concentración, memoria, velocidad de procesamiento y visión espacial. Coloca al azar todas las figuras de madera sobre la mesa. Lanza los dados que serán los que indiquen la combinación de color y silueta que hay que localizar. Intenta tener los mejores ojos y las manos más rápidas de la mesa poniendo la mano encima de la figura que cumpla las características. Gana el que más figuras junte. Un juego que va en una caja de metal que permite llevarlo a cualquier lugar y aprovechar momentos para jugar. A partir de 4 años y de 2 a 4 jugadores.

GRABOLO NÚMEROS

13,99€

Un xogo de concentración, memoria, percepción visual e velocidade de procesamento. Coloca ao azar todas as cartas boca arriba. Lanza os dados que son os que indican a combinación de cor e número que tes que atopar. Intenta ser o primeiro en poñer a man enriba da carta correspondente. O xogador que consiga máis cartas gañará a partida. Cartas resistentes á auga. Un xogo que vai nunha caixa de metal que che permite levar a calquera lugar e aproveitar momentos para xogar. A partir de 5 anos e de 2 a 3 xogadores.Un juego de concentración, memoria, percepción visual y velocidad de procesamiento. Coloca al azar todas las cartas boca arriba. Lanza los dados que son los que indican la combinación de color y número que tienes que encontrar.  Intenta ser el primero en poner la mano encima de la carta correspondiente. El jugador que consiga más cartas ganará la partida. Cartas resistentes al agua. Un juego que va en una caja de metal que permite llevarlo a cualquier lugar y aprovechar momentos para jugar. A partir de 5 años y de 2 a 3 jugadores.
PALABREA - Imagen 1PALABREA - Imagen 2

PALABREA

13,99€

Divertido xogo de cartas de dobre cara co que traballar vocabulario e así reforzar a linguaxe. Nas cartas por un lado se representan 10 categorías e na outra 3 letras de distinta cor. Coloca o mazo de cartas no centro da mesa ca cara das categorías hacia arriba. Cada xogador, no seu turno, xira a carta superior e a coloca xunto ao mazo de cartas, ca cara das letras hacia arriba. Tes que ser o primeiro en dicir unha palabra que comece pola letra da mesma cor que a da categoría. O primeiro en dicir a palabra colle a carta que se volteu. Gaña o que máis cartas teña. Convírtete en SUPERPALABREIRO. Un xogo que vai nunha caixa de metal que che permite levar a calquera lugar e aproveitar momentos para xogar. A partir de 6 anos e de 2 a 6 xogadores.Divertido juego de cartas de doble cara con el que trabajar vocabulario y así reforzar el lenguaje. En las cartas por un lado se representan 10 categorías y en la otra 3 letras de distinto color. Coloca el mazo de cartas en el centro de la mesa con la cara de las categorías hacia arriba. Cada jugador, en su turno, gira la carta superior y la coloca junto al mazo de cartas, con la cara de las letras hacia arriba. Tienes que ser el primero en decir una palabra que comience por la letra del mismo color que el de la categoría. El primero en decir la palabra coge la carta que se volteó. Gana el que más cartas tenga. Conviértete en SUPERPALABRERO. Un juego que va en una caja de metal que permite llevarlo a cualquier lugar y aprovechar momentos para jugar. A partir de 6 años y de 2 a 6 jugadores.

¿Necesitas ayuda?

Llámanos o escríbenos

Síguenos en Facebook

Envío gratis en pedidos superiores a 100*

consulta condiciones

NEWSLETTER

Suscríbete a nuestro newsletter para recibir ofertas y novedades exclusivas.